<< GRF Theater
Russian PlaneSet - az orosz repülőgépszett
A Li-2-es repülőgépek jelennek meg elsőként eme szettben, 1938-ban. Mindkét verziója 310km/h sebességre képes, és egyaránt 25 év a szolgálati idejük. A Cargo verzió 10 csomag levél, a(z) Aeroflot változat 21 utas és 3 csomag levél szállítására képes.
Az Il-14-es 1953-ban jelenik meg, és csak utasszállító változatban van. 413km/h a végsebessége, kapacitása pedig 36 utas + 5 csomag levél. 25 év a szolgálati ideje.
A Mi-4-es az első megjelenő helikopter. Nem túl gyors, 206km/h végsebességű. 1953-ban jelenik meg, és 25 év szolgálati idővel rendelkezik. Kapacitása: 10 utas + 2 csomag levél.
A Tu-104-es az első sugárhajtású repülőgép, 907km/h sebességgel rendelkezik. 22 év a szolgálati ideje, és 1957-ben jelenik meg. Kapacitása: 100 utas + 15 csomag levél.
A Mi-6-os a valóságban katonai célokat szolgál(t), ám itt teherszállítóként van funkcionálva. 1959-ben jelenik meg, és 40 év a szavatossága. A végsebessége 310km/h, kapacitása 48 csomag levél, de szinte mindent lehet vele szállítani... Csak utast nem...
A Mi-8-as a szett 3. generációs helikoptere. 1965-ben jelenik meg, és 50 év a szolgálati ideje. 246km/h a végsebessége, kapacitása pedig 28 utas + 4 csomag levél.
A Tu-154-es az egyik legelterjedtebb utasszállító Kelet-Európában a mai napig. Mind a három verziója 907km/h végsebességű, a kapacitásuk is megegyezik: 180 utas + 20 csomag levél. Szolgálati idejük 25 év. Az első verzió (felső) 1972-ben, a 2. 2004-ben, végül a legmodernebb (a zöld, S7-es) 2005-ben jelenik meg.
A Tu-144-es a Concorde orosz verziója. 2191 km/h a sebessége. 1972-ben jelenik meg, a szolgálati ideje viszont csak 5 év, ugyanis a valóságban sok baleset volt eme szériával. Kapacitása 150 utas és 20 csomag levél.
Az An-124-es egy igazi igásló. Nagy kapacitású teherszállító gép nagy megbizhatósággal. Kapacitása 600 csomag levél, de mindent képes szállítani, csak utast nem. Végsebességük 854km/h, szolgálati idejük 20 év. Az első verzió 1982-ben jelenik meg, a 2. és 3. 1994-ben.
A Mi-26-os teherszállító helikopter. Kapacitása 80 csomag levél, de árut és egyebeket is képes szállítani. Végsebessége 310km/h, 1984-ben jelenik meg és 50 év a szolgálati ideje.
Az An-225-ös a világ legnagyobb repülőgépe. Teherszállító, 1000 csomag levél befogadására képes, de szinte mindenféle áru szállítására átalakítható. 1989-ben jelenik meg, 854km/h a végsebessége, és 25 év a szolgálati ideje.
Az Il-96-300-as egy nagy kapacitású utasszállító repülőgép. Mindhárom verziója 300 utast és 45 csomag levélt fogad be, 869km/h végsebességű és 30 év szavatosságú. 1993-1996 és 2004-ben jelennek meg a különféle verziók.
A Tu-204-es egy remek széria. A KMV és az Aeroflot verziók utasszállítók, 210 utas és 30 csomag levél kapacitással. Az AviaStar verzió tehergép, 120 csomag levél kapacitással. Mindhárom verzió 854km/h végsebességű, 1996-ban jelennek meg és 25 év szolgálati idejűek.
A Mi-38-as a szett legmodernebb helikoptere. 310km/h végsebességű, 30 utas + 6 csomag levél kapacitású. 2008-ban jelenik meg, 50 év szolgálati idővel.
Az Il-96-400-as a jelenlegi legmodernebb orosz gyártású repülőgép. Mindkét verzió 2008-ban jelenik meg, végsebességük 869km/h. Szolgálati idejük 30 év. Az Aeroflot verzió 436 utast és 80 csomag levelet képes szállítani, az Atlant Soyuz verzió tehergép, 368 csomag levél kapacitással.
end
|